Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

f.
f.g. sikking - 05-10-2015 14:03:52
Elektronica & TV

Mijn Garmin sporthorloge/hartslagmeter is stuk garantie vervallen omdat horloge uit de productie is

Ik heb een paar jaar geleden een garmin hartslagmeter/horloge aangeschaft. deze is net na de garantieperiode stukgegaan. ik kreeg het aanbod om een zelfde, maar "gereviseerde" aan te schaffen voor een bedrag van 90,-- bijbetalen. voordeel was dat ik daar 1 jaar garantie op kreeg. (loopt eind december 2015 af)
het gereviseerde horloge is nu ook stuk en dat is binnen de garantieperiode van 1 jaar. kortom, opgelost..... niet dus. mijn horloge is uit de productie gehaald en kan niet gerepareerd worden. daarmee was het voor garmin in eerste instantie klaar. echter, na het doen van mijn beklag deed men mij een nieuw aanbod, namelijk 20% korting op de aanschaf van een nieuwe garmin. die dingen zijn € 350,--. ikzelf vind dat hun tegenbod veel te gering is. de aanschaf was al duur en relaties snel kapot of is mijn verwachting te hoog?