Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peterbee - 05-10-2015 19:52:29
Computers & Telefonie

Ben laat bonustegoed op factuur verdwijnen

2 maanden geleden heb ik een klacht ingediend over de onbehoorlijk lange wachttijd bij de klantenservice van ben.

uiteindelijk heb ik hiervoor 2 x € 5,- compensatie gekregen op de 2 lopende abonnementen. hulde.
verrekend met de factuurbedragen van de maand juli bleef er nog € 1,- en € 1,50 tegoed over, welke verrekend zou worden met met de factuur van augustus.

en op de factuur van augustus ..... is op beide nummers het tegoed ineens verdwenen. da's raar. het is toch een soort van je eigen geld.

vond ook de klantenservicemedewerker ( die trouwens wel heel snel opnam, en het gesprek was ook nog eens gratis ! ) die dit raadsel zou doorspelen naar " een andere afdeling "

en sindsdien is het stil ....... wel via de mail een enquette gekregen, of ik tevreden was .....