Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yl
ylbunnig - 07-10-2015 11:46:42
Winkels & Webshops

Essent komt verplichtingen niet na

Op 29 juli 2015 heb ik bij mediamarkt onder meer een tv gekocht die me eigenlijk wat te duur was, maar omdat in die periode in de mediamarkt winkel essent in samenwerking met mediamarkt een actie voerde, waarbij ik van essent een media card t.w.v. € 175,00 bij mediamarkt cash kon incasseren indien ik een 3 jarig energiecontract zou tekenen bij essent, heb ik de tv toch maar gekocht.
de card werd mij door essent op 02 sept. jl. toegezonden, maar bleek helaas, door een fout in de card (was geblokkeerd zei men), niet te gebruiken om de beloofde korting uit te keren.
mediamarkt heeft via daarop, via mevr. k., contact met essent gehad en ik zou een nieuwe card toegestuurd krijgen.
na 4x telefoneren met de daarbij behorende kosten en meer dan 4 weken geleden, én diverse toezeggingen van essent heb ik echter nog steeds niet een goede card van essent ontvangen.
vorige week werd me beloofd dat ik terug zou worden gebeld om me te informeren over de status, gisteren werd me dat opnieuw beloofd door mevr. m. van essent (waarschijnlijk een medewerkster van een call-centre) dat ik vandaag zou worden geïnformeerd over deze kwestie.
helaas echter ook nu weer een loze belofte.
wilt u mij a.u.b. helpen?
door omstandigheden zit ik zeer slecht bij kas en kan het geld zeer goed gebruiken .

[aanpassingen door redactie - achternamen verwijderd]