Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mistermercury
mistermercury - 08-10-2015 14:16:41
Geldzaken & Recht

postservice

Vandaag kreeg ik volgende email van postservice( nooit van gehoord )

helaas hebben wij uw packet niet kunnen leveren aan u, omdat het adres stond in de verkeerde indeling.

uw pakket met het nummer 6016225859 is aangekomen op 6 oktober.

onze koerier kon het packet niet leveren, omdat de ontvanger niet thuis is.

als het pakket niet binnen 15 werkdagen wordt ontvangen, heeft ons bedrijf recht om schadevergoeding te eisen van u, de kosten van de opslag van goederen kost eur 4,27 per dag.
u kunt informatie over de procedure en voorwaarden van opslag bij de dichtstbijzijnde kantoor of op onze website vinden.

wat kan ik het beste doen? ik heb hen al laten weten dat ik thuis was, en dat ik geen pakket ergens heb besteld