Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lu
lucverheij - 08-10-2015 19:34:39
Auto & Vervoer

verhalen schadepost

Hallo,
twee jaar geleden hebben we bij een toenmalige kennis, een mercedes camperbus gekocht. volgens bronnen betrouwbaar.
er bleken echter roestplekken te zitten. volgens de verkoper waren die met enkele 100 euro's te repareren. wij hebben hem vertrouwd en de bus gekocht.
vorig jaar kwam de bus niet door de apk door doorgeroeste draagbalken aan de onderkant vd bus. reparatiekosten (voor een ´´schappelijke´´ prijs) 1250 euro.
omdat de bus door diverse oorzaken niet beviel de verkoper gevraagd de bus terug te nemen. deze gaf echter geen enkele reactie, ook niet op het tonen van de foto's vd reparatie.
dit jaar de bus verder opgeknapt, roestplekken aan de deuren. kosten 1000 euro.
bij de apk keuring raadde de rdw aan de bus naar de sloop te brengen, omdat de balken bij de motor doorgeroest waren. de roestplekken waren niet van de afgelopen 2 jaar, maar ouder.
we hebben de bus door kunnen verkopen voor 2000 euro, reparatiekosten.
we voelen ons behoorlijk bekocht en hebben de verkoper alle mogelijke foto's laten zien en een schikkingsvoorstellen, 2x, gedaan. hier reageert de verkoper tot op heden zeer afwerend op. volgens de verkoper hadden we ons bij hem moeten vervoegen. toch vreemd als je een jaar daarvoor zelf geen enkele reactie geeft.
wat kunt u ons adviseren of evt voor ons doen?