Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bardje - 11-10-2015 20:45:22
Geldzaken & Recht

hoe zo zakken vullers .

Onlangs wilde ik geld pinnen zoals voorheen bij ing , wat bleek het kantoor/ pinautomaat was opgeheven, met een vermelding dat er een service punt was gekomen bij een drogisterij welke is gevestigd in een achterstands winkelgebied ( totaal slecht bereikbaar , veel leegstaande panden , parkeren op grote afstand , voor een groot gedeelte enkel via gebruiksonvriendelijke trappen te bereiken ) zeker voor ons, gehandicapt en met gezondheidsproblemen niet bereikbaar ..
hierover een klacht proberen in te dienen, 3 x ..
1 via email : na klacht te hebben ingevuld , en door geklikt te hebben kreeg ik een vermelding : sessie time out , en verder niets meer tot op heden ..
2 telefonisch een klacht : na alles te hebben uitgelegd, kreeg ik het antwoord , maar er is géén service punt bij de drogisterij . dit heeft men drie keer herhaald, na uitdrukkelijke vragen van mij hierover .. ik heb toen de betreffende drogisterij gebeld over informatie hierover , wat bleek, er was wél een service punt van ing in de drogisterij . maar nog steeds voor ons onbereikbaar !!
3 weer via email : weer de inmiddels klachten ingevuld en beschreven te hebben , en weer te hebben door geklikt zoals gevraagd , kreeg ik wéér de vermelding : sessie time out , en verder ook weer niets tot op heden ..

het wekt op zijn minst de schijn en twijfel dat ing geen klachten wil ontvangen, en deze mogelijkheid op deze wijze blokkeert .
inmiddels krijg ik wel een schrijven per post dat ik wel meer moet gaan betalen voor mijn betaalrekening / passen ..
waar is ing mee bezig vraag ik mij af , minder service verlenen en wél de kosten verhogen ..
is men bezig een potje te reserveren om de bonussen voor de directie / bestuurders te betalen wegens ernstige nalatigheid en falen ..