Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kh
khjg91 - 12-10-2015 17:16:20
Computers & Telefonie

Phonehouse lost probleem niet op

Hoi,
ik heb donderdag geprobeerd mijn abonnement via phonehouse te verlengen. vandaag, maandag, nog niks gehoord. gebeld, maar na 15 min wachten maar opgehangen en gemaild. reactie was dat ik al een aanbieding van de provider (tmobile) had geaccepteerd. weer gebeld, maar na 28 min wachten toch maar naar de winkel gegaan. die stuurde me naar tmobile. tmobile zei hier niets vanaf te weten en dat het vanuit de phonehouse kwam en dus niets kan annuleren. het abonnement bleek 'ergens in de lucht te zweven', waardoor ik mijn telefoon nooit zou ontvangen. vervolgens naar phonehouse terug gegaan. zei zeiden me echt niet te kunnen helpen en drie man personeel kapte steeds mijn vragen af. ik moest maar in de wacht gaan staan aan de telefoon want 'dat moet iedereen'. ik ben huilend weggelopen omdat ik schrok van de slechte service. inmiddels hang ik weer 31 min aan de telefoon.

het komt er dus op neer dat phonehouse een fout heeft gemaakt die ik telefonisch op moet lossen, terwijl zij niet telefonisch bereikbaar zijn. ik moet het abonnement hoe dan ook annuleren, want nu kan ik niets anders afluiten.

wie kan mij helpen en weet wat ik moet doen???