Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
davey19 - 13-10-2015 11:15:43
Garantie & Verzekeringen

Aansprakelijk stellen

Hallo.
ik heb een probleem wie kan mij hierbij helpen.
ik ben al een tijdje bezig met het volgende.
10 september 2015 een lekkage van mij ketel gehad waarbij het water letterlijke door het houte plafond naar de eerste verdieping liep.
toen ik het zag meteen de firma kemkens gebeld ( daar huren wij sinds 1.5 een ketel ) die hebben toen direct een storingsmonteur gestuurd.
die beste man constateerde dat er een koppeling van de verwarmingsleiding niet goed aangedraaid was hij ko'n deze nog zeker 5 slagen geven. uit die koppeling is dus al het water weggespoeld.
ik vroeg hem hoe het kon dat die koppeling nu pas ging lekker terwijl de ketel er al 1.5 jaar hing. hij vertelde mij dat dat met uitzetten van de leidingen te maken heeft en dat dat zelfs naar 5 jaar nog kan gaan lekke'n.
hij heeft in zijn rapport naar hun zaak gezet dat de fout bij hun ligt dat der monteur die de ketel gehangen heeft waarschijnlijk vergeten is de koppeling goed aan te draaien....

dus ben nu een tijd bezig met hun om hun aansprakelijk te stellen voor mij schade echter word ik vandaag zeer onvriendelijk gebelt door de receptioniste? ?? dat hun er niets mee kunnen omdat de ketel er 1.5 jaar hangt en dat die monteur maar kan zeggen wat ie wilt maar hun trekken hun handen er vanaf.....

iemand tips om dit verhaal op te lossen met hun?