Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yolande1962
yolande1962 - 13-10-2015 12:35:28
Geldzaken & Recht

Bol.com

Twee weken geleden heb ik via bol.com twee hoeslakens besteld. deze lakens zijn echter niet goed, maar lakens dien je eerst te wassen voor gebruik zoals duidelijk vermeld staat. ik heb de lakens dus gewassen en daarna gebruikt. na een nacht kwam ik er al achter dat dit laken niet goed was. het laken glijd alleen maar van het bed af en bestaat uit stroken. de stroken echter zijn te dicht op de rand aan elkaar genaaid waardoor dit wegscheurt tijdens gebruik. ik heb bol.com gebeld en zij zeggen geen partij te zijn in deze omdat het via hun bij een ander namelijk klaas vaak bedtextiel gekocht is. contact opgenomen met klaas vaak, maar zij doen niks omdat de hoezen inmiddels gewassen zijn. nu vraag ik me af, mag bol.com zomaar zn handen hier van af trekken? ik heb betaald aan bol.com en besteld bij bol.com? ik heb hier nu dus nieuwe lakens liggen die heel duur waren, waar ik niks mee kan omdat klaas vaak niets wil doen en bol.com geen partij is. wat kan ik nu het beste doen? kan iemand mij misschien raad geven?