Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gr
greetlievaart - 19-10-2015 13:43:37
Computers & Telefonie

hoge telefoon rekening

Hallo beste mensen .ik heb problemen met kpn sinds juli jongs leden krijg ik hele hogen telefoon rekeningen binnen .de rekeningen zijn tussen de 700.00 en 3000.00 euro van internet diensten de dienst is van play info zal niet weten wat dat is .ik heb mij al van 27 juli laten blokkeren van alles zoals sms diensten internet diensten betaalde diensten dus kan niks meer nu helemaal niet kan ook niet meer bellen alleen gebeld worden .de 0900 nummers en 0909 nummers zijn ook geblokkeerd dus ben al 4 maanden afgesloten maar de rekeningen blijven maar binnen komen .naar ongeveer 20 telefoontjes verder ben ik nog niks opgeschoten ze leven wel mee in het begin ze hebben wel een paar keer gecrediteerd maar nu doen ze niks meer eigen schuld moet ik het maar uitzetten maar ik heb niks gedaan of afgesloten bij play info .nu heb ik zelf al een advocaat in handen genomen maar daar geven ze geen zier om bij kpn heb nu zelf bij play info gekeken en je moet zelf naar kpn bellen om het uit te laten zetten en kpn zegt dat het niet van hen is nu weet ik het ook niet meer maar iedere klik die gedaan word kost 8,25 dus in 2 dagen is de rekening 3000.00 euro geworden dus wij hebben al voor bijna 10.000 euro aan rekeningen van kpn .die mevrouw die ik vandaag gesproken heb geeft als voor beeld je koop een broek van 80. euro en die betaal je met je telefoon abonnement maar dat kan toch niet als je niks meer kan met je telefoon als hij afgesloten bent of ben ik nauw gek ze zegt eigen schuld dikke bult betalen maar . heb van de week ook contact gehad met gabrielle [achternaam verwijderd - redactie] ook een van klantenservice van kpn die schrok er van die zei is het nu nog niet afgehandeld ze heeft zelfs toe zeggingen gedaan van schadeloos te stellen en aansluit kosten terug te betalen en een schadevergoeding te geven en de rekeningen kwijt te schelden maar nu is op eens de op namens weg worden niet bewaard zeggen ze bij kpn dus geen bewijs van die gesprekken ik hoop dat u voor mij ook wat kan doen een radeloze vrouw alvast bedankt