Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robertlee45 - 29-10-2015 10:19:31
Vrije tijd & Tuin

probleem met verkoper van biljartkeu

Ik heb op 27-2 -2015 een biljart keu gekocht, bestaat uit 2 losse delen een top en een onderstuk, en na 4 maanden problemen met de onderstuk van de keu slijtage in het inschroef gedeelten van de butt, aangetekende brief verstuurd naar de verkoper een voorbeeldbrief van de consumentenbond, reactie was van verkoper geen recht meer op beroep ondeugdelijk product. alles gedaan tot nu toe wat er mogelijk is aan juridische informatie, 155,- euro weggegooid. kan ik hier nog wat aan doen om me recht te halen? of ben ik als consument gewoon kansloos. vriendelijk dank robertlee45