Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bu
buldog180 - 02-11-2015 09:42:03
Computers & Telefonie

Dit is TV

Ik heb 2 weken terug een kasje aangeschaft van dit is tv, ten eerste zegt men zodra je de doos heb opengemaakt ben je je garantie kwijt, ten 2de heb ik het aangesloten maar het werkt maar voor de helft, ben gaan bellen maar dat kost je zo al 80 cent per min en de kosten van het gebruik van je telefoon, vervolgens ben je beller nummer 1 en plots ben je beller 3 kosten 149 euro voor de telefoon. ik den gaan mailen daar krijg je helemaal geen gehoor zo zetten ze je in de wacht voor het beantwoorden van je vraag maar die krijgt je pas na een paar dagen en dan nog geen eens duidelijk. ik ben nu 2 weken bezig om mijn geld terug te krijgen maar krijgt geen gehoor omdat je de doos heeft opengemaakt.