Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jamesb - 04-11-2015 14:28:11
Elektronica & TV

Verkeerd geleverd product door BOL niet juist aangepakt

Hallo,

ik zit met een vraag over mijn rechten rondom een verkeerd geleverd product.

op 29 oktober besteld ik via bol.com een denon d-m40dab miniset. ik was ervan op de hoogte dat denon twee varianten voerde van dit product, de ene genaamd d-m40dab is de volledige miniset. het andere product (rcd-m40dab) is hetzelfde product minus de luidsprekers. bij bestelling heb ik zorgvuldig opgelet om welke variant het ging. de website van bol gaf aan "d-m40dab". dit staat ook op de factuur.

na een dag leverde bol, maar dit bleek toch het verkeerde exemplaar te zijn: de versie zonder luidsprekers. op de doos stond dan ook rcd-m40dab. ik heb de klantenservice gebeld, en na lang praten gehoord dat ik zelf via mijn account een omwisseling kon verzoeken met het juiste product. dat heb ik gedaan.

na de eerste levering retour gezonden te hebben kreeg ik na enkele dagen een tweede levering van bol met opnieuw het verkeerde product. opnieuw heb ik de helpdesk gebeld, en het probleem uitgelegd.

er werd mij toen duidelijk gemaakt dat ik toch wel degelijk het juiste product had ontvangen. op de site staat er namelijk nu in kleine letters onder de productnaam "let op, zonder luidsprekers". ik heb aangegeven dat dit er niet stond ten tijde van mijn order, en dat ook het typenummer in de titel en productomschrijving consistent die van denon's versie met luidsprekers is: d-m40dab. ook op de factuur staat dit. ik heb aangehouden dat ik recht had op het ontvangen van het juiste product, zoals ik besteld had, zoals in het typenummer vermeld staat, en zoals ook op mijn factuur staat. bol's helpdesk wil daar niet in mee, en biedt alleen de optie tot terugstorting van de kosten als ik het artikel dat ik nu heb (de verkeerde) retourneer.

wat kan ik doen? ik wil graag dat bol gewoon zijn afspraken nakomt, en het product levert dat ze adverteren. klopt het dat ik daar recht op heb?

met vriendelijke groet,

rutger