Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yp
yperlaan - 06-11-2015 13:00:18
Computers & Telefonie

t-Mobile abonnement vergeten op te zeggen

Ik kom er achter dat ik al 5 jaar betaal voor een sim only dat niet is opgezegd bij de aanschaf van een nieuw gsm-abonnement. het blijkt dat als een nummer wordt overgenomen door de nieuwe provider het eerdere abonnement wordt opgezegd. bij de een nieuw nummer loopt het oude abonnement gewoon en stilzwijgend door. stom, want ik had het moeten zien, maar door interbankieren krijg je geen papieren afschriften meer en valt zo'n bedrag niet op. is hier nog iets aan te doen? gaat toch om ruim €1000,-