Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

es
estie - 19-11-2015 19:49:40
Huishouden & Energie

Bankstel beschadigd geleverd

Via meubelzaak pronto hebben wij een bankstel geleverd gekregen, prijs 1270,- deze werd bezorgd door een extern bedrijf meubeltaxi die dit heel netjes hebben afgeleverd. bij het uitpakken van de bank uit het plastic, uit voorzorg al met een verbandschaar en bij de zitting waar voldoende ruimte is, kom ik er achter nadat het karton er af valt dat er een beschadiging aanwezig is. deze bevindt zich op onderste rand waar karton overheen zat en waar ik onmogelijk met mijn schaar een beschadiging kon aanbrengen.
direct foto's gemaakt en opgestuurd. nu krijg ik als reactie terug dat dit niet opgevallen is bij het inpakken in het magazijn van pronto en dit inmogelijk over het hoofd gezien kan worden. waarschijnlijk is dit door een scherp voorwerp zoals een mes of een schaar veroorzaakt bij het uitpakken. ik zou voor € 250,- een nieuwe hoes kunnen bestellen!
dit is toch niet normaal?! de dader ligt op het kerkhof maar ik ben wel degene die 1270,- heeft betaald en nu met een beschadigde bank zit terwijl je kwaliteit verwacht! wat moet ik doen?