Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

il
ilona171171 - 20-11-2015 13:53:37
Geldzaken & Recht

online bestelling bart smit

Ik heb vorig weekend online de sinterklaascadeau's besteld bij bart smit en natuurlijk moet je die dan ook meteen met ideal betalen. dit heb ik allemaal netjes gedaan. de spullen zouden 18-11 geleverd worden. nou hebben ze maar een deel geleverd en op maandag 16-11 stond er opeens in mijn bestelling dat niet alles meteen kon geleverd worden maar pas na 5 werkdagen. dus vandaag 20-11.
vanochtend kreeg ik een mail van bart smit helaas we kunnen niet leveren, u krijgt uw geld terug. nou ik net gebeld met bart smit nou mevrouw we hebben het zeer druk en u moet maar 14 dagen wachten op uw geld.
mogen ze dit zomaar. ze hebben iets niet op voorraad. dus ze verzuimen hun verplichtingen na te komen. ik heb mijn verplichting mooi meteen gedaan en nu mag ik ook nog eens 14 dagen op mijn geld gaan wachten. zo zijn we weer 3 weken verder. heb telefonisch contact met ze gehad en de enigste reden is ze hebben het druk. nou ik werk op een financiƫle administratie met klanten. ik moet de klant binnen 48 uur het geld terugstorten indien we niet kunnen leveren. zijn hier geen verplichtingen aan gesteld. ik vind het maar kort door de bocht om dan te zeggen u krijgt uw geld wel terug alleen het duurt langer.
klantvriendelijkheid is zo ver te zoeken.