Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gb
gb1995 - 20-11-2015 21:27:40
Computers & Telefonie

Klacht Tele2

Hallo,


inmiddels ben ik een jaar of 3 klant van tele2. ik denk dat iedereen wel op de hoogte is van het 4g verhaal.

ik heb nog steeds geen 4g en het begint me nu wel erg te irriteren, vooral het feit dat ik "erin ben geluisd" voor €46 per maand.

bij het "verlengen" van mijn abonnement is mij belooft dat ik 4g zou krijgen. echter heb ik dit nog steeds niet.

is er een manier om mijn contract te ontbinden zonder kosten? desnoods mijn mobiele telefoon weer inleveren?

met vriendelijke groet,

gino