Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

am
ammke - 20-11-2015 21:28:47
Geldzaken & Recht

Online winkelen/ retouren

Goedemiddag,

op 25 september heb ik bij www.steunkousenspecialist.nl (mooy en de goede) een bestelling geplaatst en deze enkele dagen later ontvangen. helaas zijn de kousen de verkeerde maat en graag zou ik deze willen omruilen voor de juiste maat. bij de bestelling in zat geen retour formulier. al 11x eerder heb ik hierover geprobeerd contact op te nemen via het contactformulier van diezelfde site. het contactformulier is ook de enige manier om in contact te kunnen komen met de verkoper. op de site staat ook een telefoon nummer maar als ik deze bel wordt er niet opgenomen, geen voicemail. maar zelfs na meerdere keren het contact formulier te hebben ingevuld geen antwoord gekregen...
nu heb ik ondertussen al meer dan 2 maanden artikelen in huis waarvoor ik veel geld heb betaald maar niks mee kan. voor mij is €83,80 een groot bedrag dat ik kwijt ben aan de producten die ik voor medische redenen nodig heb. zoals u kunt begrijpen is de nood hoog om de juiste kousen in ontvangst te kunnen nemen.

dank u wel,