Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ti
tientje31 - 21-11-2015 16:03:17
Elektronica & TV

Nieuwe wasmachine stuk

13 dagen geleden een wasmachine bezorgd gekregen via media markt nadat ik deze op hun website gekocht en betaald heb.

wasmachine, net 12 dagen in huis, gister de 3e was gedraaid. haal ik de was eruit komt er stoom/ rook uit mijn wasmachine... ik knipperde even om te kijken of ik het wel goed zag maar er kwam echt rook uit, en een stank!! de hele was stonk naar verbrand rubber... de was en de wasmachine zelf was ook gewoon koud terwijl ik op 60 graden had gewassen en toen de was klaar was heb ik gelijk het deurtje open gedaan.
nu 3 werkdagen wachten voor de fabrikant contact op gaat nemen om een afspraak te maken dat ze langs komen om te kijken. als een reparatie goedkoper is dan een nieuwe dan repareren ze hem maar ik wil geen gerepareerde wasmachine, ik wil een nieuwe wasmachine! hij is verdorie pas 13 dagen oud!

ik wil niet dat mijn nieuwe wasmachine gemaakt word ik wil gewoon een nieuwe wasmachine die het doet, waar heb ik recht op als consument? volgens mediamarkt heb ik alleen recht op een monteur die komt kijken of hij gemaakt kan worden, terwijl ik vind dat na 3 wassen te hebben gedraaid en nu al een kapotte wasmachine te hebben ik gewoon recht heb op een nieuwe! klopt dit en moet ik dan bij media markt zijn of bij de fabrikant want media markt verwijst me door naar de fabrikant...