Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
michel de wild - 23-11-2015 13:12:50
Computers & Telefonie

tablat

Ik heb een tablat gekocht via internet en kon er mee naar een filiaal bij mij in de buurt als er iets mee was. kreeg te horen dat ik met de tablat naar de leverancier moest dat ik waarschijnlijk wel wat verkeerd gedaan zou hebben. terwijl ik de tablat alleen aangezet heb, voor je echt kan werken met de tablat moet je je registreren bij google. spelletjes kan je er op spelen want er zit een pictogram op van playstore. apparaten (had er 2 gekocht) geven problemen met oploaden en lopen om de geduurte vast. filiaal geeft te kennen dat zij er niets mee doen en dat dit via de leverencier gaat, garantie is hiermee tot aan de deur, had je maar moeten lezen kreeg ik als antwoord. ik heb bart smit de kans gegeven om iets te doen met de apparaten door een ander te geven, ik heb zelf na het bezoek aan het filiaal bij mij in de buurt een mail gestuurd naar de webwinkel van bart smit. ik begrijp na mijn bezoek aan het filiaal dat alle apparaten die je koopt je geen garantie hebt op de apparaten als je ze gebruikt hebt, graag hoor ik wat ik moet gaan doen om mijn geld terug te krijgen. want na deze service zie ik er vanaf mede omdat ik de apparaten pas 3 dagen in bezit heb. zou een sinterklaascadeautje zijn maar helaas is dit een kat in de zak.