Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
ano12345 - 23-11-2015 23:44:55
Geldzaken & Recht

Opheffen rekening nieuwe overeenkomst 2015 tekenen

Een paar dagen geleden wilde ik mijn 2e betaalrekening opheffen.
dat kon niet online maar moest d.m.v. langskomen of bellen.
(de oude betaal en spaarrekening vanaf mijn geboorte wilde ik aanhouden).

ik koos voor de optie bellen...
nu wilde ik per direct de 2e betaalrekening opheffen. het koste mijn geld i.p.v. dat het mijn iets opleverde.

er zou mijn bericht worden gestuurd en dat moest ik dan bevestigen.
het saldo was al 0.
dus kreeg ik de overeenkomst, de algemene bankvoorwaarde, de algemene voorwaarden betaalrekening en bankdiensten, de tarieven en limieten binnen. en dat de bankrekening per eind januari opgeheven zou worden.

als je iets wil opheffen waarom duurt het zo lang en waarom moet ik dan nieuwe overeenkomsten 2015 ondertekenen?

heeft iemand dit ook meegemaakt?

het is inmiddels wel opgelost (ik kreeg uiteindelijk het formulier om op te heffen) maar ik vond het zo raar dat ik nieuw voorwaarden moest ondertekenen.