Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

no
nora - 30-11-2015 13:51:24
Computers & Telefonie

telefoon abonnement

Heb een telefoon abonnement bij tele2 gehad. deze heb ik ruim te voren opgezegd per 2 oktober 2015.
wel nummerbehoud gevraag bij nieuwe provider. toen bleek dat ik het nummer pas per 19 oktober 2015 kreeg toegewezen. ook goed maar tele2 heeft nu ook het abonnement bij hun ook tot 19 oktober door laten lopen. nu krijg ik tot 2x toe een afschrijving van tele2 op mijn bankrekening. mag dit en waarom ben ik hier niet op gewezen bij de aanvraag van nummerbehoud. dan had ik dat wel voorbij laten gaan.