Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m.
m.paulen - 01-12-2015 22:56:12
Computers & Telefonie

KPN

Kreeg via het werk onderstaande mail, ben geen klant bij kpn, kon op internet e-mailadres van kpn niet vinden
is dit pishing of agressieve reclame?

geachte heer/mevrouw,

onlangs heeft kpn geprobeerd het factuurbedrag van uw kpn internetdiensten te incasseren. helaas is deze automatische incasso geweigerd door de bank met foutmelding:

[iso md01 - machtiging is (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur]

wij adviseren u om uw betaalgegevens voor de automatische incasso te herstellen via uw online mijnkpn account. wij willen u erop attenderen dat bij een achterstallige betaling uw kpn abonnement tijdelijk geblokkeerd wordt.

klik hier om naar uw mijnkpn account te gaan.

met vriendelijke groet,
kpn internetdiensten

martine smith
directeur klantenservice