Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Joep Utrecht - 02-05-2017 20:20:57
Elektronica & TV

Deli-lifestyle


hallo


 


ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via bol.com maar in feite bij deli-lifestyle.


de tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.


dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij deli-lifestyle.


na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.


de setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.


uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen npo 1 ,2 en 3.


na telefonisch overleg met deli-lifestyle heb ik hem teruggestuurd.


delei-lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.


na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via post nl


deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.


ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.


wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door deli-lifestyle


 


met vriedelijke groet,


joep