Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

john bartok
john bartok - 12-11-2018 11:01:25
Geldzaken & Recht

ING mobiele betaalpas

gisteren (zondag 12 november) mailtje ontvangen van ing met o.a. de tekst: "vind jij het leuk om voor te lopen op je omgeving? of sommigen zelfs een beetje te verbazen? probeer dan nu mobiel betalen. je mobiele pas is 6 maanden gratis en staat klaar in de mobiel bankieren app." 
nou, er staat helemaal niets klaar in onze app. de optie is helemaal niet aanwezig en het zou volgens ing moeten werken vanaf android versie 5.. en die hebben wij. we bellen naar ing. eerst moeten we naam, postcode, geboortedatum, pasnummer, geldigheidsduur pas opgeven. nou ja, vooruit dan maar. de ing medewerker denkt dat het om een nepmail gaat. verbindt me door met een ing dame, die vraagt opnieuw om naam, postcode, geboortedatum, pasnummer, en geldigheidsduur, dat is irritant en dat zeggen we dan ook. na enig heen en weer gepraat en in de wacht zetten om het uit te zoeken concludeert ze dat het niet om een nepmail gaat en komt daarna met de dooddoener "tja het werkt op sommige telefoons wel en op andere weer niet" en uiteindelijk op nogal geirriteerde toon. "jammer voor u dan. dag meneer." dat is toch idioot? en het rare is dat geen van deze twee ing woordvoerders enig idee hebben van wat de ing naar hun klanten mailt. weinig professioneel.