Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Je
Jeroen2424 - 13-12-2023 08:39:14
Vrije tijd & Tuin

Museumkaarten nooit ontvangen

In augustus 2023 heb ik onze museumkaarten (2x) verlengd én betaald, maar na drie maanden nog niets ontvangen. de helpdesk zegt steeds toe duplicaten te sturen en dat zou tot nu toe 5x (!) gebeurd zijn, maar ook die niet ontvangen. we kunnen nu al drie maanden niet naar een museum. de helpdesk zegt iedere klacht serieus te nemen, maar na vijf pogingen om duplicaten te sturen is het nog niet opgelost. ik twijfel sterk aan hun mogelijkheid  het probleem op te lossen.
graag jullie hulp.

met vriendelijke groet,

jeroen van der doef