Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sasappie
Sasappie - 19-01-2024 13:19:35
Winkels & Webshops

DHL pakket zoek

dag, ik heb een vraag over een pakket wat zoekmis geraakt bij dhl-ecommerce. een paar weken terug heb ik een jas gekocht voor 141,00 euro op marktplaats. deze mevrouw heeft het keurig verzonden, alleen is het pakket zoek. we hebben alles gedaan. via de chatbox, bellen, mailen. telkens is hetbvan het kastje naar de muur en ben intussen 5 uren verder. 



deze mail kreeg ik als laatse binnen en daarna heb ik niks meer gehoord. ook niet nadat ik vriendelijk een antwoord had gestuurd met de vraag over vergoeding. wat kan ik doen? ik heb geen jas, mijn geld is weg en dhl doet niks.
mijn vrouw en ik hebben beide door ziekte een wao uitkering en proberen toch leuke kleding te dragen via marktplaats of vinted.






zo bepalen we de vergoeding
pakketten bij dhl ecommerce vergoeden we op basis van het gewicht. deze vergoeding is nooit hoger dan de waarde van de zending en wettelijk vastgesteld op € 3,40 per kilo binnen nederland. buiten nederland gaat het om € 10,75 per kilo.

laat het gerust weten als ik in de tussentijd nog ergens mee kan helpen.




met vriendelijke groet,  
with kind regards,

naciye
customer service adviso  


dhl ecommerce

heeft iemand een oplossing?
dank

albert