Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Jomilaroma - 02-02-2024 17:50:12
Garantie & Verzekeringen

Telefonisch contact schade Nationale Nederlanden

Heb kortsluiting gehad in de meterkast door een lekkage. schadeafdeling nationale nederlanden niet bereikbaar en na 12.00 helemaal niet meer. schade ingediend op dinsdagochtend. zelf installatiebedrijf ingeschakeld zodat wij weer electriciteit hadden. in december kan je niet zonder stroom, verwarming,  warm water voor te douche enz. donderdagochtend eerste mail ontvangen dat ze een bedrijf ingaan schakelen om de lekkage op te sporen. donderdagavond belde dit bedrijf op. zouden we voordat zij langs zouden komen inmiddels 4 dagen of meer zonder electriciteit hebben gezeten. wij zijn verzekerd vis de sns bank bij de nationale nederlanden. zowel de sns bank winkel zegt dat ze niets kunnen doen. van de nationale nederlanden alleen maar mails en geen normale communicatie. eindelijk naar 8 weken eens iemand telefonisch aan de lijn te hebben en geprobeerd om tot een oplossing te komen 50-50 zou deze zowel mij als het installatiebedrijf bellen en volgens hem namen wij niet op maar beide hebben geen melding ontvangen. dus stuurt meneer maar weer eens een mail die erg intimiderent is. zowel bij de sns bank als nationale nederlanden kan/krijg je niemand te spreken over de afhandeling van je schade/ iemand wel een telefoonnummer of adres waar je een klacht kan indienen of iemand telefonisch te spreken kan krijgen