Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Priscilla B
Priscilla B - 28-02-2024 12:39:59
Winkels & Webshops

Woneninterieur.nl mooie beloftes maar niets ervan waar.

van tevoren reviews opgezocht. deze waren destijds 50/50. dus voor de bestelling nog contact opgenomen met de website over de levertijden. ik werd verzekerd van de 2 weken levertijd en kreeg een screenshot van het bestelsysteem. (geen idee uiteindelijk of dit echt was of niet). toch besloten om te bestellen (10-11-2023), gezien ik de desbetreffende stoel nergens anders kon vinden. na 12 dagen heb ik al contact opgenomen om te vragen welke dag het dan geleverd zou worden, gezien ik hier rekening mee moest houden qua werk. ik kreeg terug dat het de week erop geleverd zou worden. uiteraard hoorde ik weer niet. ik denk dat ik uiteindelijk wel 30 e-mails tot en nu heb gestuurd. waarvan er 25 waren met loze beloftes. kijk, wat ik het ergste vind zijn de leugens. dat een bedrijf interne problemen heeft of in zwaar weer zit.. heb ik zelfs nog begrip voor. maar de leugens? nee. ik wil gewoon mijn geld terug. het gaat om een bedrag van 322,15. waar ik een andere leuke stoel van kan kopen, die wél geleverd kan worden. 

vorige week contact gehad. ze zouden overgaan op terug betalen. donderdag zou het er op staan..... niets! donderdag contact gehad... wordt er gezegd vrijdag of zaterdag. wat denkt u? niets uiteraard. maandag (vandaag 26/02/2024) stond er nog steeds niets op.... werd er gemaild dat ik om 18:00 nog een keer moest kijken. uiteraard niets. en ook fijn dat ik dan geen contact meer kan opnemen uiteraard. 

wat ik bijzonder vind is dat ik zelf gebeld ben door dit bedrijf. en het best een vriendelijke man was die beloofde terug te betalen. ergens had ik nog hoop.... maar wat bezielde mij eigenlijk? want tot op heden 0 euro terug ontvangen. 

hoe zeer ik ondernemers ook wil supporten en begrip wil hebben. 300 euro is voor mij veel geld. ik werk daar hard voor. en om het dan op te zien gaan in rook, is pijnlijk.

dus ga hier allereerst niet mee in zee. maar zijn er mensen die eruit zijn gekomen met tom van woneninterieur.nl of is het hopen op een wonder?