Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Kt
Ktmusic - 14-03-2024 18:46:21
Geldzaken & Recht

Topticketshop behoudt winst na foutieve website

Ik heb 2 eersterangs kaarten gekocht voor een concert van venice voor €75,- per kaart. volgens de site waren deze leverbaar. vervolgens krijg ik een mail van topticketshop: sorry, foutje op de site, deze zijn niet meer leverbaar, we gaan iets anders voor u zoeken. 
ik krijg na een paar weken 2 nieuwe (doorverkochte) kaarten van €32,75 per kaart. ik krijg geen geld terug: de kaarten konden iets minder waard zijn.
ik heb ze gebeld: het was hun fout, ik wil het resterende bedrag terug, of mijn hele bedrag, dan krijgen zij de kaarten terug.
maar nee, er werd mij gezegd dat het "zo werkt het in nederland, ik ging akkoord  met een wat minder bedrag". waarop ik antwoordde: "meer dan de helft minder waard? en voor wie is dan de winst? het was uw fout!"
vervolgens werd de telefoon erop gegooid.... mijn vraag: wat kan ik doen?