Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

KV
KVerbeek - 05-04-2024 10:06:40
Winkels & Webshops

IK KRIJG MIJN GELD NIET TERUG

ik heb begin februari een tuintafel bij een webshop besteld : woneninterieur. 


helaas heb ik van te voren trustpilot niet gelezen, maar terwijl ik al 2 keer slecht geinformeerd was over de leverdatum waar vervolgens niets van terecht kwam ging ik toch spitten en reviews lezen.  ik zag meteen de zeer vergelijkbare negatieve reacties over loze beloftes en niet negekomen afspraken, en besloot mij order direct te annuleren op 22-02. ik had €545.- betaald. 
er is al 3 keer beloofd dat mijn geld terug zou worden gestort, na 6 weken nog niets.en dat doen ze bij alle klanten als ik het zo lees. ondertussen vraagt hij wel of ik mijn reactie wil verwijderen op trustpilot, wat een lef. even voor de duidelijkheid, ik heb alleen een algemeneen emailadres. geen naam , telefoonnummer... wel een bezoekadres , maar dat is een woonadres. het zou mij niets verbazen als het nep is. 


heeft iemand een idee, als je geen rechtsbijstand hebt , wat je kunt doen om je geld terug te krijgen. ik ben eigenlijk van plan om er en jurist op te zetten. 


het kan toch niet zo zijn dat deze man ongestoord zijn gang kan gaan en mensen geld aftroggeld.