Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fi
Fiori - 12-04-2024 22:05:50
Winkels & Webshops

Opgelicht door woneninterieur.nl... heeft iemand zijn geld wel teruggekregen?

na een tijd hard gespaard te hebben was het zover: op 12 januari 2024 bestelden we onze 4 nieuwe fiori eetkamerstoelen. onze bestelling (met nummer 5354, dat we inmiddels uit ons hoofd kennen) had een verwachte levertijd van 3 weken, maar we hoorden echter nooit iets over een leveringsdatum. daarom zelf meerdere keren gemaild (bellen lukte niet), waarbij elke keer een vage leverperiode werd genoemd, maar nooit een bezorgdatum. uiteindelijk kwam die datum wel: 3 april, maar ondanks dat deze datum dichterbij kwam, bleef het weer oorverdovend stil. er werd inmiddels ook niet meer gereageerd op onze berichten.

vorige week een laatste poging gewaagd via de chat en begonnen met een meer algemene vraag. en warempel, dan is er dus wel contact mogelijk! daarna meteen doorgevraagd, waarna bleek dat de door ons bestelde stoelen niet meer leverbaar waren. tijdens deze chat hebben we de aankoop geannuleerd. het geld zou binnen een week worden terugbetaald, maar je raadt het al... tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen.

zojuist de aflevering van radar bekeken (zoek op yt naar "confrontatie met verkoper: 'het is geen oplichting, ofzo'"). we raden iedereen die hier ooit nog iets zou willen bestellen aan om deze aflevering te kijken. 
zelf zullen we in ieder geval alles proberen om ons geld terug te krijgen. is iemand hier al succesvol in geweest?