Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fr
Fred Mennen - 17-04-2024 13:07:39
Geldzaken & Recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via post.nl kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
als ontvanger kun je niet via de post.nl app en de klantenservice niet je afhaalpunt van post.nl bepalen.
post.nl doet dit voor jou en wel via je postcode.
als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
je mag dus als ontvanger niet later (na verzending) je afhaalpunt bepalen.
ook niet als vast afhaaalpunt instellen.
dit heeft post.nl voor jou bepaald.