Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ke
Kees Velker - 03-05-2024 17:47:58
Auto & Vervoer

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

dure ev gekocht. audi rs etron gt, leuke auto, maar veel problemen. na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. via gevaarlijke manoeuvres uiteindelijk op de smalle vluchtstrook terecht gekomen. middelvingers en claxons van mede weggebruikers.


uiteindelijk via de berger van de snelweg gehaald en bij een mac donalds geplaatst. zoekt u het verder maar uit. de anwb mocht daarna de rest doen. de dealer... weet het helaas ook niet. controleert de auto en stuurt me weer op pad: 'succes!'


een paar dagen later (natuurlijk) eenzelfde probleem. na drie keer is de maat vol. intussen staat de auto al meer dan een maand bij de dealer. contact met pon: geeft niet thuis. de dealer zegt nu te weten wat het probleem is, maar helaas zijn onderdelen (er is een deel van het battery pack defect) schaars en zijn ev-specialisten dun gezaaid. wachten dus, naar verwachten nog ca. een maand. 


uit diverse fora lees ik dat veel meer mensen problemen hebben met de ev's van audi. veel storingen en stand-still's. dealers die je aan het lijntje houden. als ik de auto wil teruggeven/inruilen, krijg je een gefronste blik. hebben andere audi ev-rijders soortgelijke problemen?