Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

LOQED slim slot

ik ben in het bezit van een slim slot van loqed waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. mag dit zo maar?!!!
het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. neem je het abonnement niet dan zijn de functies zoals touch to open, gebruikersbeheer en slot bedienen op afstand, activiteitenlogboek en smart home integraties niet meer beschikbaar.
of te wel zet je oude slot er maar weer in.

weet iemand of dit zo maar juridisch mag?!

ik hoor het graag.