Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ga
galen135 - 08-05-2024 11:23:39
Auto & Vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten


een verzending van mij via dpd is beschadigd aangekomen. heb dat bij dpd gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij sendcloud moest zijn die voor dpd onderzoek doet. op de website van sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen meter verder. hoe nu verder gevraagd aan dpd. geen reactie. dat 3x herhaald en nu 2 weken later nog zonder enige reactie. in telefonisch contact met customer service dpd bleek dat zij voor schademeldingen niets konden doen dan dat ik dat via een webformulier kon melden (wat ik dus al 2 weken geleden gedaan had). het lijkt erop dat dpd zijn primaire verantwoordelijkheid ontloopt door mijn schadeclaim dood te zwijgen en verder contact moeilijk zo niet onmogelijk te maken. dpd is niet alleen respectloos naar klanten maar ook wettelijk fout bezig.  voor mij nooit meer dpd.