Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

H&M webshop

Geplaatst door: fleur01 op: 09-11-2011 21:57
Sinds enkele weken maak ik gebruik van de website van H&M. Mijn eerste ervaring was slecht. Ik had via de webshop een jas besteld uit de 'sale' en deze in mijn virutele winkelwagen gedaan. Toen ik een kwartier daarna wilde betalen was het artikel plots uitverkocht en bestellen of reserveren was niet meer mogelijk. Tot mijn verbazing was de jas de volgende dag weer volledig op voorraad maar dan wel voor de volle pond. Met H&M heb ik hier contact over gehad, dat ik het opmerkelijk vond dat de jas tijdens de 'sale' uitverkocht was en op het moment dat deze uit de 'sale' was weer volledig op voorraad was. Dat noem ik de consument voor de gek houden. Toch had ik er vertrouwen in dat het voortaan beter zou gaan en ontving ik een e-mail met een aantrekkelijke kortingscode (wat neerkomt op iemand blij maken met een dode mus). Iedere keer is namelijk vrijwel alles uitverkocht op de website. Ik begrijp dat H&M een groot concern is met vele klanten, maar mij maak je niet wijs dat alles direct uitverkocht is en dat het precies na de aanbiedingsuitverkoop weer voorradig is voor de normale prijs. Heeft de consument hier ook enig recht in? Of is het voldoende als H&M verwijst naar hun winkel waar wel mogelijk nog voorraad is? Ik ben benieuwd of nog meer mensen zo teleurgesteld zijn in H&M!
Reactie door sonjaatje op 09-11-2011 23:39
Wij bestellen behoorlijk vaak daar maar ik herken dit niet, ben juist heel positief over de site en de service. Kreeg gister een bestelling binnen, doos was helemaal kapot en 1 broek zat er niet bij. Geen probleem, ik krijg gewoon een andere. Ze mailen ook altijd snel terug als je een vraag hebt en dat vind ik ook prettig. Tot nu toe ben ik tevreden.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!