Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HollandsNieuwe TV actie

Geplaatst door: offthehook op: 03-04-2012 20:33
Ik ben zo dom geweest een abonnement via HollandsNieuwe.nl/tv af te sluiten. Het leek goed te gaan maar het bedrijf dat de telefoon en sim zou bezorgen (Online Pakket Dienst) belde op de bezorgdag af, er was een technische storing zeiden ze. Ik zou gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Sindsdien is het alleen ellende, zowel bij HN als OPD vriendelijke mensen, maar ze lossen niets op. OPD zegt dat het pakket is teruggestuurd, en dat ik maar opnieuw moet bestellen. Echter ik had al nummerbehoud aangevraagd en ben dus bang dat het dan fout gaat. Zowel HN als OPD doen niets om probleem op te lossen, behalve beloftes die ze niet nakomen. Ik adviseer iedereen niet met deze waardeloze provider in zee te gaan.
Reactie door abarth op 03-04-2012 21:02
U heeft niet met OPD van doen. HN heeft hen ingeschakeld dus HN is ook verantwoordelijk voor het doen of laten van OPD. Neem dus nogmaals (schriftelijk of via de mail contact met hen op en sommeer ze de zaak op te lossen waarbij u anders ervanuit gaat dat er geen overeenkomst is of is geweest tussen u en HN) U kunt nog proberen uw oude nummer dan mee te porteren naar een andere 9of uw oude provider)
Reactie door offthehook op 03-04-2012 21:27
Bedankt voor uw reactie. Klopt wat betreft OPD, maar HN heeft hen ingeschakeld. OPD heeft de eerste fout gemaakt, maar ik heb nu echter niets meer met hen van doen. Ik heb meerdere malen per mail en telefoon contact gehad, maar ze zijn daar te simpel om zoiets simpels op te lossen. Ik had allang ontbonden, maar voel de bui al hangen, straks wordt m'n nummer overgezet naar een sim die ik niet in mijn bezit heb. Wat baal ik van dit bedrijf zeg!
Reactie door offthehook op 11-04-2012 19:21
Nou, ze hebben het toch nog opgelost voor me. Gister het pakketje ontvangen, was wel wat geklaag voor nodig.
Reactie door abarth op 11-04-2012 21:16
Quote: offthehook schreef op woensdag 11 apr 2012, 19:21: Nou, ze hebben het toch nog opgelost voor me. Gister het pakketje ontvangen, was wel wat geklaag voor nodig. einde Quote Kijk dat is mooi. Wie heeft het nu opgelost OPD of HN?
Reactie door offthehook op 11-04-2012 22:26
HN, ze hebben het nummerbehoud geannuleerd en mij 'n nieuw pakket gestuurd (via OPD), bezorging ging deze keer wel goed. Dus nu kan ik met het nieuwe pakket opnieuw nummerbehoud aanvragen. Geloof dat ze er ook nog achter zijn gekomen wat nu de aanleiding was dat het fout ging, dus wellicht hebben ze er nog wat van geleerd. Heb nu we wel twee abonnement in m'n account staan, dus moet nog we in de gaten houden dat ze niet dubbel gaan afschrijven...

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!