Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Ad Peters
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 13, 2017 om 14:05Uitvallen Philips Airfryer HD 9240Ik heb een airfryer gekocht op 30 juli 2015 en nog ééntje op 17 mei 2016 omdat we zo tevreden waren.........
In aug 2017 heb ik Philips moeten melden dat BEIDEN airfryers problemen vertoonde. De eerste wil helemaal niet meer opstarten en de tweede vertoont nu ook mankementen (verstoorde display en timing).
Philips wil nu alleen de laatste nog laten repareren binnen de garantietermijn. De eerste is nu één maand over de garantietermijn heen. Ik heb Philips aangegeven te verwachten dat ze beide apparaten binnen de garantie behandelen. Zijn ze niet echt toe bereid. Ik kan een 30% kortingsbon krijgen voor online bestelling, maar mijn vertrouwen in Philips is weg.
IK heb ook (nog) flauw idee waarom normaal gesproken goede producten van Philips kennelijk maar twee jaar meegaan.