Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Eveline 1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 21, 2016 om 19:58Ben ik verplicht om Slim Fruit te betalenMijn man heeft een proefpakketje besteld.
Hij heeft het na aankomst meteen bij DHL aangeboden want inmiddels was ons duidelijk dat het foute boel is.
Evhter bij DHL hebben ze geen adres gegevens dus ze kunnen het niet aannemen.
daarop heeft hij een mail gestuurd dat hij het pakket wil terug sturen.
daarop kreeg hij deze reactie:
Geachte klant,
Uw supportaanvraag "Retour Afslankpillen" is door ons ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Uw aanvraag Tracking ID: YAR-EMW-4BLR
U kunt via deze link de status van uw aanvraag volgen:
http://slimfruit.online/support/ticket.php?track=YAR-EMW-4BLR&Refresh=43101
U ontvangt een email van ons zodra hebben gereageerd op uw supportaanvraag.
We voelen de bui al hangen.
wat kunnen we nu doen?