Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Fred444
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 18, 2018 om 12:21Falend beleid van HP, laptop ongerepareerd teruggestuurd na 3 weken, wat nu?Ik heb een laptop van HP gekocht bij Coolblue. Het scherm werd zwart en ik belde Coolblue. Men vroeg mij het apparaat op te sturen en men zou ervoor zorgen dat het in orde kwam. Ik werd keurig op de hoogte gebracht van de bevindingen en na een korte tijd werd het apparaat terugbezorgd. Een voorbeeld van hoe het hoort. Weet waar je wat koopt!
-
Jan 30, 2017 om 12:35Zijn aviko ovenfrites en airfryer frites echt verschillend behalve de prijs?Ik koop voor 79 cent een kilo huismerk diepvries frites bij appie, en doe ze in de airfryer. Smaakt mij prima.
-
Jan 25, 2017 om 14:15Mag Coolblue onderzoekskosten berekenen?Vreemde zaak. Ik heb met Coolblue een uiterst positieve ervaring met een defecte laptop. Het proces van reparatie verliep uiterst correct en klantvriendelijk.
-
Jan 18, 2017 om 12:00Mag een supermarkt zomaar in je tas kijkenVoor mij is Aldi de dichtstbijzijnde winkel waar ik te voet kan inkopen. Vanwege het onbeschofte gedrag van het personeel - o.a. willen controleren van mijn boodschappentas - kom ik nooit meer bij deze winkel. Dan maar met de auto naar de misschien iets duurdere producten van Appie of Lidl.
-
Jan 9, 2017 om 13:08DHL zet pakje voor de deur en deze wordt vervolgens gestolen!!Na vele tientallen webshop bestellingen in de loop der jaren heb ik met post.nl niet anders dan uiterst positieve ervaringen. Onlangs met een bestelling bij Lidl was DHL de bezorger. Het duurde dagen voor ik ueberhaupt een bericht kreeg over de bezorging, en toen dat eindelijk kwam klopten de gegevens niet. Het tijdstip van ''aflevering'' was uren eerder dan aangegeven, Ik was thuis en de bel werkt. Toch vond ik een berichtje dat de bezorger de andere dag terug zou komen ''omdat de bel niet overging''. Ik heb de volgende dag een berichtje opgehangen met de boodschap dat zoals de dag ervoor de bel werkt en ik thuis was en ook die dag ben. Toen de bel ging en ik de voordeur opende was de bezorger 2 deuren verder bezig met 2 pakketten. Het duurde even voor hij in zijn auto mijn pakketje ging zoeken in z'n auto. Dat duurde ook enige tijd en ik stond in het slechte weer al met al ca. 5 minuten te wachten bij slecht weer. De bezorger was ook nog eens onbeschoft. Ik heb Lidl op de hoogte gesteld en geadviseerd een andere koeriersdient in te schakelen. Het succes van een webshop hangt mede samen met een correcte bezorging.
-
Oct 7, 2016 om 15:37Waar wordt de download van internet explorer 11 gezetIk herken het probleem. Was zo dom om mijn goed functionerende laptops van Windows 7 naar Windows 10 te upgraden. Daarna veel ellende. Bij opstarten accepteerde bij 1 van de laptops het wachtwoord niet. Een bevriende systeembeheerder wist met een technische ingreep het apparaat klaar te stomen voor het laden van de originele Windows 7 DVD's. Opnieuw problemen met o.a. de verouderde IE, Windows Update versie etc. Microsoft community biedt geen oplosssing.