Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: MarcenIngeborg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 23, 2016 om 10:50Koninklijke kroonkaartenCrowncard is dat, wij zijn er ook ingetrapt, nou ja, de welkomstmail hebben wij niet ontvangen, alleen de 1e factuur. En inderdaad zij proberen op allerlij manieren te bewijzen dat ze die wel hebben gestuurd. Alles via mail, waar je makkelijk alles in kunt namaken.
op 30 mei alsnog de zogenaamde doorgestuurde mail ontvangen, 4 x aangegeven dat wij de eerste niet ontvangen hebben.
De digitale kaart moest je binnen 14 dagen dan opzeggen. Dus wij zijn volgens hun te laat. kost 99 euro. inmiddels brief incassoburo ontvangen, gebeld naar hun en alles uitgelecht, tevens is er op klachtencompas ook veel klachten te zien. Nog niets vernomen van het incassoburo. Maar wij betalen niets. Jammer dat zulke mensen bestaan. Ik zou zeggen niets meer telefonisch aannemen en nergens op reageren.