Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: MaudTiehuis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 31, 2018 om 17:35Hoe krijg ik mijn geld terug van Expercash?Dag Jimmy,
Ik heb, bijna een jaar later precies hetzelfde probleem. Heb jij uiteindelijk jouw geld terug gekregen?
Groetjes, Maud. -
Jan 31, 2018 om 17:30Geld afgehouden maar niets ontvangen. Hoe krijg ik geld terug?Wat een drama's met ASOS. Ik heb ook bij hun besteld, via iDeal betaald en kreeg de melding van ASOS dat iDeal de betaling niet heeft goedgekeurd. Volgens mij snappen ze zelf bij de serviceafdeling niet hoe de betalingen via iDeal zijn geregeld. Ze hebben namelijk een bedrijf dat voor hun de IDeal betalingen regelt, ExperCash uit Duitsland. Mijn geld staat nu dus op een Nederlandse Rabobankrekening van ExperCash. Zowel mijn eigen bank (SNS) en de Rabobank zijn duidelijk: ASOS moet met ExperCash regelen dat zij het geld aan mij terug betalen. ASOS blijft het naar mij afschuiven: ik zou het moeten regelen met iDeal (wat niet kan want dat is een betaalmethode en geen bedrijf dat geld int voor detailhandelbedrijven bij consumenten).
Ik heb meer meldingen hierover gelezen. Oudere uit 2017. Ik probeer te achterhalen of en hoe zij hun geld terug hebben gekregen. Verder blijf ik ASOS via de mail erop wijzen dat zij achter mijn geld aan moeten gaan.