Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Pieter76
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 24, 2021 om 08:45NIRWANA bedden levert nietIk ben naar het bedrijf gereden. Er was een medewerker hard aan het werk, maar die gaf duidelijk aan dat ze het niet goed voor elkaar hadden. Degene die de telefoon beantwoorde had ontslag genomen. Het bandje dat je krijgt als je belt (Er zijn..wachtenden voor je) is een farce want er zit niemand aan de telefoon. Ze hebben inderdaad problemen met de toelevering en dat is begrijpelijk, maar ze hebben een groter probleem met de communicatie met de klanten die besteld en betaald hebben. Dit gebeurt niet of niet adequaat. Ik kreeg op een handgeschreven briefje een bewijs dat mijn geld terug gestort is. Ik moet nog zien of dit echt gebeurd is. Ze geven ook aan dat mijn bestelling wel verstuurd is, maar sturen een mail met een link naar PostNL waarin staat dat het pakket niet is aangemeld. Ik vermoed dat ik met een kluitje in het riet gestuurd ben,maar voordat ik stappen ga ondernemen wacht ik een paar dagen af (of ik mijn geld terug heb zoals beloofd, of dat ik de bestelling heb gekregen zoals beloofd).