Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Rianvandenelsen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 18, 2016 om 21:14Smarthoverboarder.nlBeste Pien,
Wij hebben geen beste ervaring met smarthoverboarder. Het is een mallafide bedrijf . Wij hadden voor onze zoon een hoverboard besteld maar toen ik een mail stuurde voor vragen kreeg ik een computergestuurd bericht terug. Ik vertrouwde het niet helemaal en wilde direct mijn bestelling stop zetten. Toen ik mijn creditmaatschappij belde , vertelde dat het een betaling vanuit China was. We hebben zelfs UPS de koeriersdienst ingeschakeld om te zien of het al verstuurd was, zij konden ons bevestigen dat het pakket nog niet vanuit China verzonden was dus we hadden het normaliter kunnen stopzetten. De man van het betreffende bedrijf zij dat de zending al weg was. Ook beloven ze garantie en gratis retour. Niets is waar, ze hebben de tekst van hun site letterlijk van een ander nederlands hoverboardbedrijf gecopieerd. We hebben 14 augustus het besteld en tot nu toe nog geen hoverboard en ook nog geen geld terug. Hebben later nog een vage mail gehad waarin hij mailde dat we het geld terug krijgen maar dat het verzenden wel 50 euro kost.
DUS : IK ZOU ABSOLUUT NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE GAAN !!!!!