Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Sangroen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 23, 2017 om 11:21Hoe dit conflict met Divoza oplossen?Beste panter, dank je voor je reactie.
Welke mail ik ook zou laten zien van Divoza, in elke staat dat zij niets voor mij willen doen.
Zal de schoenmaker toch eens vragen of hij het op papier wil zetten maar dan zonder expertise rapport nog (kost 180 euro ). Heb zelf al meerdere voorstellen gedaan richting Divoza maar hun antwoord blijft nee. Het lijkt misschien wat voorbarig maar nu weet ik dat zij de laarzen helemaal niet naar Portugal gestuurd hebben. Integendeel : dat leek hen niet nodig. Zij hadden ook kunnen zeggen: we hebben nog geen tijd gehad de laarzen op te sturen en daarom gaan we nog niet praten over een andere oplossing. Hoelang moet ik dan wachten op een oplossing? Het lijkt mij omdat hun eerste herstel poging mislukt is, dat ik nu de koop mag ontbinden . Dus ja je hebt gelijk: als ze de oplossing in Portugal waren gaan zoeken was ik voorbarig geweest. Nu denk ik dat dat een zoethoudertje is geweest om maar van mij af te komen. Er is niet gezegd :"afhankelijk van wat er aan de hand is" er is gezegd dat zij de laarzen bij de fabrikant wilden reclameren en dat ik aan de hand daarvan geld zou krijgen. Letterlijk : als wij geld krijgen kun jij ook geld krijgen. -
Jul 22, 2017 om 21:55Hoe dit conflict met Divoza oplossen?Beste boppe, de leverancier gaat de laarzen helemaal niet behandelen.
De witte uitslag staat niet op zich als probleem. Het bobbelende leer en de wit kale plekken komen daar nog bij helaas.
Komende week ga ik mij nog wel verdiepen in de witte uitslag. -
Jul 22, 2017 om 20:10Hoe dit conflict met Divoza oplossen?Beste tijger, wees gerust het ligt idd aan jou ;)
Helaas was het toegestaan maar 1 foto te plaatsen. Snap dat de tekst lang is, maar daar staat in dat dit een foto is van het eerste paar. Het tweede paar heeft de witte uitslag EN bobbels.
Als dit in de winkel te zien en/of voelen was geweest had ik ze niet gekocht en zeker niet 2 keer.