Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Vandeno1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 24, 2017 om 19:07Vals biljet uit pinautomaatHet probleem is opgelost. Ik belde ING om te vragen of hun kantoor in onze woonplaats definitief kan vaststellen (nog beter dan de scanners in winkels) of het biljet vals is. De medewerker raadde me aan naar het kantoor te gaan en het bedrag te storten op mijn ING-rekening. Als de inname automaat het biljet niet zou accepteren, zou het vals zijn en moest ik naar de balie gaan om te zien hoe het probleem verder opgelost moest worden. Zo gedaan: en het inname apparaat accepteerde het biljet en het bedrag staat weer op mijn rekening. Conclusie: het biljet was niet vals, en de scanners in de winkels werken dus niet 100 %. Dit had Hansje Klein ook gesuggereerd in 1 van de antwoorden. Iedereen bedankt voor de hulp en de aanmoediging niet te snel op te geven.
-
May 22, 2017 om 19:02Vals biljet uit pinautomaatService medewerkers van de SNS wijzen verantwoordelijkheid van de hand en zeiden dat de Nederlandse Bank de geld distributie verzorgt en garandeert dat geld in pinautomaten betrouwbaar is. Als ik het biljet bij hen (DNB) inlever, kunnen zij eventueel bevestigen dat het vals is, maar daarmee krijg ik de waarde niet vergoed. Kan de bank niet nagaan welke bankbiljetnrs in welke automaten gingen en zo voor mij bewijzen dat het uit deze automaat kwam? Hoe kan ik anderszins mijn waarde vergoed krijgen?