Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: anita broekhuizen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 10, 2017 om 19:29Automatische afschrijving niet akkoord shoppen doe je zoHoi,
Ja daar heb ik ook last van. ik ben al bezig vanaf 29 november. Precies hetzelfde verhaal.
Contact gezocht op 29 nov. 20 dec. 28 dec. 30 dec. 3.jan. via telefoon maar niks schriftelijk.
Ik ben zelfs zover dat ik vandaag 2 x gebeld heb van dat ik bewijs wil hebben dat het daadwerkelijk klaar is.
Ook ik snap niet hoe ze het van je rekening hebben kunnen afschrijven. Mijn bedrag is nu verdubbeld naar € 90,-
In het laatste telefoon gesprek beloofde ze me dat er na 18.00 een mail zou komen, van bewijs van afhandeling...tot zover nog niets gehad.
Maar vandaag weer een mail van ned.incassobureau dat ik binnen 2 dagen moet betalen. Anders wordt het bedrag weer verdubbeld.
Met incassobureau ook gebeld, deze geven aan zolang hun geen schriftelijk schrijven/bewijs hebben van wie dan ook blijven ze dit sturen.
Ik lees in de reactie hieronder dat ik moet afwachten. Ga dit proberen maar ik kook van binnen.