Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bewustekoper
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 7, 2011 om 12:22wasverzachterBij het centrifugeren op hoge toerentallen slaat niet alleen het water, maar ook deels de wasverzachter uit de was. Probeert u eens de was op een lager toerental te centrifugeren en zie wat het resultaat is.
-
Nov 2, 2011 om 07:40Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenservice[quote=hanvanakker schreef op dinsdag 1 nov 2011, 22:08]
Chantal,
Dank voor je antwoord. Je snapt waarschijnlijk wel dat ik niet blij ben, maar ik wacht gewoon maar even af. Het feit dat ik zoveel geld heb uitstaan zonder dat ik enige update heb gekregen mij wat zenuwachtig maakt. Volgende keer maar geen preorder dus.
Beste Han, begrijp ik het goed dat hiermee kous voor jou af is? Ik verwachtte nog wel een inhoudelijk bericht op alle reacties hier, alsmede een antwoord op de vragen die tot jou gericht zijn. Hopelijk komt dit nog. Als dit niet het geval is, dan vind ik dat jammer. -
Nov 1, 2011 om 10:52Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenserviceMet boosheid reageren benadrukt het juiste of onjuiste van het door een ieder gestelde niet.
Alsmaar herhalen heeft ook geen nut, probeer het eens anders uit te leggen of probeer eens iemand anders argument beter of anders te lezen.
@ikbenik: stelt u nu dat als u uw bij A gekochte product niet geleverd krijgt, en A hiervan als reden opgeeft dat F(abrikant) niet levert, dat u dan een probleem met F heeft?
Het gaat mij niet om het wel of niet kunnen leveren. Het gaat mij erom dat dit geen 'Appleprobleem' (nieuw Nederlands woord?) is. Het is het probleem van TS met VF. En VF heeft -denkelijk- het probleem dat Apple niet dan wel niet genoeg dan wel niet tijdig genoeg levert. Blijft het een 'VF probleem'. TS heeft geen probleem met Apple, maar met VF. Als VF niet zou leveren, kan TS niet bij Apple aankloppen.
Ik wacht verder rustig af of TS nog terug komt op de reacties of dat hij het hierbij laat, wat erg jammer zou zijn. -
Nov 1, 2011 om 10:32Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenserviceAls twee partijen een overeenkomst hebben, heeft een derde (zoals bijvoorbeeld een fabrikant of groothandel) geen deel aan deze overeenkomst. Als 2 partijen (zoals hier TS en VF) een geschil hebben, heeft een derde partij hier geen deel aan. Het probleem van de twee partijen is dus niet het probleem van de 3e.
-
Nov 1, 2011 om 09:21Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenservice[quote=ikbenik schreef op dinsdag 1 nov 2011, 08:54][quote=bewustekoper schreef op dinsdag 1 nov 2011, 08:02]
Natuurlijk is het niet een Appleprobleem maar heb je een probleem met Vodafone.
Verklaar je nader aub.
TS heeft een probleem met Vodafone. En VF heeft blijkbaar een probleem met uitleveren. Als/indien dit uitleverprobleem erin ligt dat Apple geen of (in verhouding tot het aantal bij VF bestelde) niet voldoende toestellen levert, dan blijft het probleem bij VF liggen. TS heeft niets van doen met de overeenkomsten tussen VF en Apple. Of Apple hier nu wel of niet tekortschiet.
Het is algemeen bekend dat een nieuw gelanceerd product van Apple in het begin moeilijk verkrijgbaar is. VF heeft met de mogelijkheid tot pre-order bestellen geprobeerd in te spelen op deze algemene kennis. -
Nov 1, 2011 om 09:13hoe veel tijd heeft advocaat nodig rechtzaak voor te bereiden?[quote=rjw schreef op dinsdag 1 nov 2011, 09:01]Wat me niet helemaal duidelijk is uit de vraag is of het nu gaat om de traagheid van het hele proces of om de advocaat die afspraken niet na komt.
Ik lees er beiden in. Zowel een toezegging uit augustus van de advocaat om een KG te starten, als een proces wat lang duurt. -
Nov 1, 2011 om 08:55hoe veel tijd heeft advocaat nodig rechtzaak voor te bereiden?Rechtszaken kunnen slepend lang duren. Zolang uw advocaat zich houdt aan de termijnen voor indiening van stukken is er niets aan de hand. Als u niet tevreden bent over de snelheid van handelen van uw advocaat kunt u natuurlijk altijd overwegen uw advocaat te bedanken voor bewezen diensten en een andere advocaat inschakelen.
-
Nov 1, 2011 om 08:02Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenserviceSorry, wel een quote, geen reactie.
Bij deze dan alsnog:
@hanvanakker: je schrijft zelf dat je wel je bestelling kunt annuleren maar dat je dit niet wilt omdat je dan bang bent dat je lang op je terug te betalen geld moet wachten.
Maar nu vraag je of deze gang van zaken zomaar mag. Wat maakt dat verder uit, want je wilt niet annuleren en op je geld wachten.
Daarom ga ik hierboven ook niet op dit stap door, en kom ik met het voorstel om te proberen coulance te vragen.
Dan denk ik: waarom kan je niet veel met mijn reactie?
Je sluit zelf de eerste weg af (annuleren en geld terugvragen).
Natuurlijk is het niet een Appleprobleem maar heb je een probleem met Vodafone.
Nu is het zaak uit te zoeken wat er precies omschreven staat bij de pre-order bestelling. Daar zitten vast kleine lettertjes bij. Het is daarom zaak dit uit te zoeken. Jij zal deze bepalingen bij je bestelling ontvangen hebben of hebben kunnen lezen.
Maar dan draaien we helaas rondjes, want stel dat deze lange levertermijn bij je pre-order bestelling niet mag, dan kan je je bestelling annuleren (overeenkomst ontbinden) en moet je toch op je geld wachten. En dat is wat je niet wilt.
Kortom, wat is het precies wat je wel wilt? -
Nov 1, 2011 om 07:56Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenservice[quote=hanvanakker schreef op maandag 31 okt 2011, 21:05]
Prima, vind het alleen jammer dat ik met mijn vraag nog steeds niet verder geholpen ben. De reactie van Bewustekoper kan ik niet zoveel mee. En als ik dan van 2 stuks topscorers op dit forum een "Top Antwoord" krijg waar ik niet zoveel mee kan dan vind ik daar wat van. Ik hoop dat er in ieder geval nog een verstandig antwoord in de wachtrij staat.
Nu maar weer ontopic:
Ook als VF een probleem heeft met Apple dan ontslaat dat hen niet van alle verplichtingen. Voel me aardig in de zeik gezet en vraag me nog steeds af of dit zomaar mag.
Als ik naar een winkel toe zou gaan en ik koop een TV waarbij gezegd wordt: a.s. dinsdag wordt deze geleverd en men laat niets meer van zich horen, kan niet aangeven wanneer er dan wel geleverd wordt dan zou toch iedereen kwaad worden? -
Oct 31, 2011 om 16:12Vodafone preorder Iphone 4s - Misleiding, fraude of gewoon slechte klantenservice[quote=freya schreef op maandag 31 okt 2011, 15:55]
Ik weet heel goed wat het probleem is en zoals al eerder aangegeven is het geen Vodafoneprobleem maar een Appleprobleem.
Zou jij dat dan misschien willen funderen?