Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bosje44
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 19, 2018 om 13:55Het bankstel wat ik heb gekocht, zit niet als het showmodel. wat kan ik doen?Via het waarborgfonds een klacht indienen, moet je wat voor betalen maar krijg je terug bij gelijk. Reageert de leverancier nog niet dan via waarborgfonds voor laten komen. Hebben wij ook ooit gedaan en netjes geld terug gekregen.
-
Jan 31, 2011 om 14:15Hollands Nieuwe beter dan Simpel?Ik zou even wachten met overstappen, heb nu 3 weken een abonnement bij HN, afgelopen zaterdag had ik de halve dag geen netwerk, dus niet bellen of gebeld worden, stuur je een mail daar over naar HN krijg je als als antwoord"er is weer acriviteit geconstateerd op uw simkaart en beschouwen hier mee de klacht als opgelost"verder niets.
In de beginperiode viel het netwerk steeds weg, kwamen sms-jes dagen later binnen en werd het oude nummer een week later geporteerd dan beloofd was.
Buiten dat....als je je saldo wil bekijken op de website is dat dus niet mogelijk.
En als laatste, voor een klacht kun je alleen maar mailen, telefonisch is er niemand bereikbaar en in het weekend wordt niet gewerkt want e-mails worden pas na 2 "werk"dagen beantwoord.
Ik zeg: "Niet doen"